Külső raktárunk költöztetése miatt az ott tárolt könyvek és doktori disszertációk, valamint a könyvtár teljes raktári folyóirat-állománya előreláthatólag 2025. január elejéig nem elérhető. A könyvállományunk nagy része továbbra is kölcsönözhető, valamint friss szakirodalom található a szabadpolcokon. 

Értékes nyereményeket vehettek át a 2016. évi szolgáltatási felmérés nyertesei az ELTE Egyetemi Könyvtár és az Egyetemi Könyvtárért Alapítvány felajánlásával

Egy átfogó szolgáltatási felmérés keretében az ELTE hallgatóinak lehetősége nyílt 2016. február 29. és március 16. között az Egyetemi Könyvtár és a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda szolgáltatásait, valamint a sport- és karrierszolgáltatásokat véleményezni. A teljes kérdőívet 6619 hallgató töltötte ki, akik e-mail címük megadásával egy nyereményjátékban is részt vehettek.

Az Egyetemi Könyvtár felajánlásával Nagy Valentina, a Tanító- és Óvóképző Kar óvodapedagógia BA szakos, végzős hallgatója 5000 forint értékű könyvutalványban részesült. Király Bianka, az Informatikai Kar programtervező informatikus BA szakos, első éves hallgatója az Egyetemi Könyvtárért Alapítvány felajánlásával díszpárnát nyert.

A nemrégiben fennállásának 10 éves jubileumát ünneplő Egyetemi Könyvtárért Alapítvány az évforduló alkalmából az Egyetemi Könyvtár számára egyedi tervezésű, természetes alapanyagból készült, iparművész által tervezett díszpárnákat adott át a könyvtár által nyújtott kényelmi szolgáltatások bővítése céljából. A párnák terveit az Egyetemi Könyvtár Nagyolvasójának Lotz Károly freskói ihlették. A díjazottak további értékes nyereményeket vehettek át az ELTE Karrierközpont és a BEAC jóvoltából.

A kérdőíves elégedettség- és igényfelmérés részeként a hallgatók az Egyetemi Könyvtári Szolgálat munkáját is értékelhették, illetve kifejezhették véleményüket a könyvtári, technikai és kényelmi szolgáltatások, a könyvek és jegyzetek kínálata, a könyvtárosok munkája és a könyvtári környezet kapcsán. A válaszokból kiderül, hogy hallgatóink az ELTE könyvtári hálózatának állományával, az olvasói terekkel és a kényelmi szolgáltatásokkal általában véve elégedettek. Kevésbé elégedettek a kölcsönzési időtartammal és a reprográfiai szolgáltatásokkal (fénymásolás, nyomtatás, scannelés, fotózás), míg a könyvtárosok munkájával és szolgálatkészségével kiemelkedően elégedettek. A felmérés eredményeit a könyvtárak felhasználják stratégiájuk kialakítása során, valamint intézkedési tervet állítanak össze a szolgáltatások fejlesztése érdekében.